Veelgestelde vragen

Verzenden

Welke verzenmethode zijn er beschikbaar?

Goederen worden verstuurd met DHL of Post NL

Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Op dit moment verzenden we alleen binnen Nederland.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn pakket kan ontvangen?

Alles voor 16.00 besteld wordt dezelfde dag bij DHL of Post NL aangeleverd. Afhankelijk van de vervoerder, maar meestal wordt deze de eerstvolgende dag geleverd.

Betalen

Welke betaalmethoden hebben jullie?

Je kunt bij ons met een veilige verbinding via Ideal en Paypall betalen. via Mollie payments bieden we ook meerdere betaalmogelijkheden aan.

Is online kopen veilig?

Wij beschikken overn een veilige SSL verbinding, dus u kunt veilig shoppen en betalen.

Orders

Hoe plaats ik een order?

U kunt simpelweg een order plaatsen door naar het desgewenste product te gaan, en op het winkelmandje te drukken. Daarna volgt het proces vanzelf.

Hoe kan ik mijn order wijzigen of cancellen?

Bij een wijziging of een order cancellen, ons graag een mail sturen met alle gegevens, en dan zullen we zorgen dat het gewijzigd of gecancelled word.

Heb ik een account nodig voor een order te plaaten?

Nee, u heeft geen account nodig om te bestellen, u kunt een gastbestalling plaatsen, wel is het mogelijk om een account aan te maken.

Hoe kan ik mijn order traceren?

Bij de bestelling krijgt u een factuur met daarop te tracking gewgevens van het pakket. deze is te volgen bij Post NL of via uw account.
We zijn er om u te helpen ! Neem contact met ons op

Hoofd Menu